589 tys. widzów nowego serialu TVP1 „Remiza”
Nowy serial TVP1 „Remiza” po pięciu odcinkach emisji ogląda średnio 589 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych pięciu odcinków nowego serialu Jedynki „Remiza”, wyemitowanych w okresie od 6 do 10 września 2021 roku (w dni powszednie o 18.20) wyniosła 589 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 6,88 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,07 mln widzów w 4+, 197 tys. w 16-49 oraz 187 tys. w 16-59.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 9 września. Śledziło ją średnio 620 tys. osób.
Serial „Remiza” to opowieść o pracy strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej, którzy niosą pomoc okolicznym mieszkańcom. Każdy odcinek przedstawiać będzie inną historię opartą na faktach.
W produkcji wystąpią m.in.: Mariusz Czajka, Małgorzata Then-Stępień, Jan Mizerski, Mateusz Dymidziuk, Ziemowit Wasielewski, Sylwia Drzycimska, Paulina Masiak, Piotr Wątroba, Dominika Buczek i Piotr Świętochowski.
„Remiza” to autorski projekt Telewizji Polskiej, którego producentem wykonawczym jest Grupa ZPR Media. Reżyserem serialu została Kamila Fidler.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 589 tys. widzów nowego serialu TVP1 „Remiza”