Serial 'Tylko miłość' stracił widzów o nowej porze
Serial "Tylko miłość", który był wiosną br. emitowany o czwartki o 22.10, miał mniej widzów niż rok temu, gdy pokazywany był tego samego dnia, ale o 20.05. Pomimo tego spadku Polsat w czasie emisji produkcji zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVN-em.
Według danych AGB Nielsen Media Research, średnia oglądalność wiosennej serii "Tylko miłość" wyniosła 1,76 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 16,12 proc. w 4+ i 14,83 proc. w 16-49. To mniej niż wiosną ub.r., bo wtedy emitowany dwie godziny wcześniej serial oglądało 2,42 mln osób. Wyższe były też jego udziały - wynosiły one bowiem odpowiednio 17,05 proc. i 17,56 proc.
W czasie nadawania "Tylko miłość" od marca do końca maja br. Polsat zajmował pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Stacja przegrywała jedynie z TVN-em, który w tym czasie nadawał filmy fabularne i miał 22,22 proc. udziału. Gorzej od Polsatu radziły sobie natomiast: TVP 1 (gł. "Sprawa dla reportera", "Bronisław Wildsteina przedstawia" i "Pryzmat; 15,62 proc.) i TVP 2 (m.in. "Dr. House", "Pitbull", mecze Pucharu UEFA, 14,04 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat był trzeci, przegrywając nie tylko z TVN-em, ale też z Dwójką.
Wpływy z reklam nadawanych wokół "Tylko miłość" wiosną br. wyniosły 9,7 mln zł. Rok temu w sezonie wiosennym przychody stacji z emisji serialu ukształtowały się na poziomie 16,2 mln zł (wyemitowano wtedy jeden o odcinek więcej).
Telewizja Polsat nie podjęła na razie ostatecznej decyzji, czy serial będzie kontynuowany w jesiennej ramówce.
Oglądalność wiosennego sezonu "Tylko
miłość" odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
emisji serialu
Profil widowni "Tylko miłość"
Dołącz do dyskusji: Serial 'Tylko miłość' stracił widzów o nowej porze