Zmiana dyrektora handlowego w Sigmie Bis
Nowym dyrektorem działu handlowego w agencji mediowej Sigma Bis (należącej do Orlenu i PZU) został Arkadiusz Kawecki. Zastąpił Tomasza Trojnara, o odejściu którego Wirtualnemedia.pl informowały wczoraj.
Do zadań Arkadiusza Kaweckiego będzie należało zarządzanie procesami handlowymi, negocjacje z dostawcami mediów i optymalizacja zawieranych umów. Jako szef działu będzie raportował bezpośrednio do prezesa Sigmy Bis, Jaromira Srogi.
Kawecki pracuje na rynku mediów od 27 lat, zarządzał tradingiem w dentsu, a wcześniej w GroupM. Posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii negocjacyjnych, zarządzał operacjami handlowymi oraz był odpowiedzialny za przychody mediowe agencji. Koordynował negocjacje z dostawcami mediów.
- Pracujemy nad zacieśnieniem współpracy pomiędzy działami client service, trading, strategii oraz new business, co pozwoli nam zaoferować lepsze rozwiązania obecnym oraz przyszłym klientom. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Arka Kaweckiego nam w tym pomogą – mówi Jaromir Sroga.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Trojnar, o odejściu którego z Sigmy Bis informowaliśmy wczoraj pracował w agencji blisko pięć lat. Dalszych planów zawodowych nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: Zmiana dyrektora handlowego w Sigmie Bis
Buhahah. Kiedys byl niby jakis niesmak a teraz nie ma niesmaku, bo co ?