Zmiany w Sigma Bis. Firma poszerza kompetencje
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU rozbudowuje swoje usługi o nowe kompetencje z zakresu sponsoringu, PR i komunikacji sponsoringowej - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Poszerzenie usług o nowe kompetencje w zakresie szeroko rozumianego sponsoringu, PR-u i komunikacji sponsoringowej na razie nie spowodowało utworzenia w Sigmie Bis dedykowanej jednostki. Kompetencje te są rozłożone wewnątrz organizacji.
- W Sigmie jest nowy zarząd, który pracuje nad ułożeniem docelowej struktury i docelowego podziału kompetencji - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Franiak, PR director w Sigmie Bis (przypomnijmy - od kwietnia prezesem agencji jest Jaromir Sroga).
Kompetencjami tymi obecnie zajmuje się kilkuosobowy zespół, którego pracami kieruje członkini zarządu, Sylwia Snopkiewicz.
Na obecnym etapie nie określono jeszcze, czy Sigma Bis będzie zajmować się sponsoringiem, PR i komunikacją sponsoringową jedynie swoich właścicieli, czyli Orlenu i PZU, innych spółek państwowych czy również firm komercyjnych (na razie zajmuje się m.in. konferencjami Orlenu dot. projektów sportowych). - W chwili obecnej pracujemy nad strategią i ten aspekt jest jednym z elementów naszych prac - zaznacza Łukasz Franiak.
Dodaje, że rozbudowa dotychczasowych usług Sigmy Bis (głównie kompleksowa obsługa mediowa) o nowe kompetencje nie oznacza zmiany działalności agencji. - Podstawowa działalność Sigmy Bis się nie zmienia. Nowe kompetencje mają służyć budowaniu przewag konkurencyjnych domu mediowego. Trudno myśleć o rozdzieleniu tych kompetencji ponieważ jest to naturalna potrzeba rynku - podkreśla Łukasz Franiak.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Sigma Bis. Firma poszerza kompetencje