SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis i Euvic Media wśród zwycięzców przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości

Wspólna oferta Sigma Bis (agencja mediowa PKN Orlen i PZU) i Euvic Media znalazła się wśród wybranych przez Ministerstwo Sprawiedliwości do jego kompleksowej obsługi medialnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 6,15 mln zł.

Minister Zbigniew Ziobro (screen: YouTube/ Ministerstwo Sprawiedliwości)Minister Zbigniew Ziobro (screen: YouTube/ Ministerstwo Sprawiedliwości)

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi medialnej Ministerstwa Sprawiedliwości w okresie 2 lat od momentu zawarcia umowy.

W zakres obsługi medialnej będą wchodziły usługi agencji kreatywnej, domu mediowego oraz kompleksowa organizację wydarzeń. Budżet wynosi 6,15 mln zł.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły trzy oferty: od Effective Media Solutions (z ceną 2,08 mln zł), od konsorcjum firm: Mastermind Media z White Octopus i LB Relations (z ceną 1,72 mln zł) oraz od konsorcjum agencji: Euvic Media z Sigma Bis (z ceną 2,79 mln zł).

Resort sprawiedliwości do współpracy wybrał dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media oraz Mastermind Media z White Octopus i LB Relations.

Do zadań wybranych agencji będzie należeć m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenia kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań public relations Ministerstwa Sprawiedliwości, kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z resortem, opracowanie, dystrybucja materiałów promocyjnych, a także zlecenie produkcji treści audiowizualnych i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Ministerstwa Sprawiedliwości.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencje przeprowadzą też na zlecenie resortu badania sondażowe CAWI na grupie 1000 respondentów oraz badania CATI na grupie 2000 respondentów. Celem badania jest poznanie tzw. znajomości marki, w przypadku Ministerstwa Sprawiedliwości znajomość podstawowych informacji o funkcjach pełnionych przez resort. Będą też odpowiadać za organizację wydarzeń takich jak np. debaty redakcyjne, eventy, konferencje.

Wygrana Sigma Bis w przetargu resortu sprawiedliwości to jedna z kilku ostatnich "publicznych" wygranych tej agencji. W ostatnim czasie agencja wygrała przetarg Kancelarii Premiera na kampanie w internecie, przetarg mediowy Ministerstwa Rolnictwa oraz Ministerstwa Finansów.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media wśród zwycięzców przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żona Zera
Kasa wróci do swoich, jak zwykle.
odpowiedź
User
YKK
Jestem zaskoczony, że przybysze z Matplanety wygrywają tego typu "przetargi" ;)
odpowiedź
User
MediaFun
Zdziwieniu nie było końca :)
Kto by się spodziewał.
Euvic nie głupi że się podpiął do Sigmy, coś tam sobie wyciągnie z tej kieszonki bez dna....
odpowiedź