Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego
Agencja mediowa Sigma Bis (utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Stadionu Śląskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Oferty w nim złożyły dwie agencje: Euvic Media i Sigma Bis. Ta pierwsza oferowała prowizję na poziomie 0,01 proc., a druga - 1,99 proc.
Stadion Śląski do współpracy wybrał Sigmę Bis.
Umowa zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2,46 mln zł.
O wyborze zwycięzcy zdecydowały: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis zajmie się obsługą mediową Stadionu Śląskiego