Sigma Bis z 0,01 proc. prowizji w przetargu kancelarii premiera
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup usług reklamowych w social mediach zgłosiło się 8 agencji. Najniższą prowizję - na poziomie 0,01 proc. - za obsługę zaproponowała Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 8 ofert. Każda z agencji zaproponowała w nich prowizję za obsługę: Sigma Bis - 0,01 proc., Fabryka Marketingu - 2,48 proc., Euvic Media - 0,4 proc., Interprima - od 4,18 proc. do 19,58 proc., Aplan Media - od 0,89 proc. do 2,9 proc., Emerald Media - od 1 proc. do 6,8 proc., Ideo Force - 4,95 proc., Media Group - 5 proc.
Wybrana agencja zajmie się zakupem reklam na Facebooku, platformie X, Instagramie, YouTube, LinkedIn, TikToku, w serwisie Twitch, Pinterest, na platformie Adform, w Google Display Network.
Każda kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem profili KPRM. Kancelaria premiera zakłada realizację 6 typów kampanii, w zależności od ich budżetu: 10 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
Celem kampanii realizowanych przez kancelarię premiera w social mediach będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis z 0,01 proc. prowizji w przetargu kancelarii premiera