Sinsay klientem albo albo
Polska marka odzieżowa Sinsay część grupy LPP, powierzyła agencji albo albo przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji w kanałach social media (Instagram, TikTok).
Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Zaproponowana przez albo albo strategia realizuje nowe pozycjonowanie marki.
Agencja albo albo odpowiada za pełną obsługę kanałów Sinsay (Instagram, TikTok), które poza komunikacją lokalną budują pozycję marki na innych rynkach europejskich. Ponadto, agencja jest wsparciem dla Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych marki budujących widoczność jej kluczowych aktywności konsumenckich.
Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Piotr Łaziuk, digital project manager, dedykowany team kreatywny - Zofia Mastyna, graphic designer oraz Filip Badurek, copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.
Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy. Współpraca została nawiązana w drodze zrealizowanego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Sinsay klientem albo albo