"Siostry, miałam objawienie!" w reklamie Melisany Klosterfrau
Agencja Chromatique jest odpowiedzialna za kampanię tradycyjnego roślinnego produktu leczniczego Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau.
Kampania oparta jest na dwóch założeniach: podkreśla wielość wskazań preparatu i w przewrotny sposób pokazuje postacie zakonnic, znane od lat z identyfikacji graficznej marki.
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała posty, animacje, html5, kolekcje oraz karuzele na Facebooka oraz spoty na YouTube.
- Szukaliśmy sposobu na odświeżenie wizerunku leku. Potraktowaliśmy to dosłownie i ożywiliśmy ilustrację z opakowania. Scenki rodzajowe i zabawne dialogi nadały postaciom sióstr charakteru i osobowości, a powielenie ostatniej sylaby nazwy produktu, czyli sylaby „na" rozwiązało kwestię wielości wskazań – mówi Sambor Mordalski, head of concept Chromatique.
Agencja Chromatique przy kampanii współpracuje z domem mediowym Performance Media, który jest odpowiedzialny za monitorowanie, optymalizacje oraz ustawianie kampanii.
Dołącz do dyskusji: "Siostry, miałam objawienie!" w reklamie Melisany Klosterfrau