Skittles szykuje specjalny musical na Super Bowl
Marka Skittles należąca do koncernu Mars nie pojawi się z tradycyjnym spotem reklamowym przy transmisji finałowych rozgrywek Super Bowl 3 lutego w CBS. Stawia, podobnie jak przed rokiem, na niestandardową promocję
Show, zatytułowany "Skittles Commercial: The Broadway Musical" zostanie wystawiony przed publicznością na żywo w The Town Hall w Nowym Jorku tylko jeden raz, 3 lutego br., w dniu finału Super Bowl. Jego twórcą jest Will Eno z DDB Worldwide. W musicalu ma wystąpić 17 osób, w tym jedna bardzo znana postać. Firma nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących tego projektu.
Bilety na spektakl są już dostępne w sprzedaży w cenie od 30 do 205 dolarów. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne.
Skittles po raz drugi eksperymentuje z promocją marki przy Super Bowl decydując się na niestandardowe, wykraczające poza blok reklamowy działania. W ub.r. marka stworzyła 60-sekundową reklamę, która w rzeczywistości nie była emitowana podczas gry . Zamiast tego została wyświetlona tylko jednej osobie, a publiczność mogła transmitować swoją reakcję na stronie Facebooka Skittlesa.
Choć w tym roku musical Skittles zostanie wystawiony tylko jeden raz, to będzie potem prawdopodobnie emitowanyrównież w internecie, m.in. w mediach społecznościowych. Zaplanowano bowiem jego nagrane. Autorzy tego pomysłu twierdzą, że niestandardowe działania marketingowe oferujące niezapomniane doświadczenia mogą być skuteczniejsze w zwiększaniu zaangażowania i świadomości marki.
Dołącz do dyskusji: Skittles szykuje specjalny musical na Super Bowl