Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman
Colian wybrał agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska.
Agencja reklamowa FCB&theMilkman wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową 360 stopni wraz z nadzorem nad produkcją spotu i prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla marki Śliwka Nałęczowska.
- Jesteśmy bardzo dumni, że do grona naszych klientów dołącza firma Colian z marką Śliwka Nałęczowska. Jest to marka z długą i piękną tradycją, tym bardziej jesteśmy podekscytowani i nie możemy się doczekać, kiedy kampania ujrzy światło dzienne – komentuje Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.
- Koncept zaproponowany przez FCB&theMilkman w bardzo wyróżniający się sposób prezentuje te walory marki Śliwka Nałęczowska, które chcemy podkreślić: jej unikalność, zmysłową apetyczność i artystyczną duszę. To będzie wielowymiarowa przyjemność oglądania, a następnie smakowania." – mówi Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska w Colian.
Od kilku lat Śliwka Nałęczowska nie była szeroko promowana w mediach. Ostatnią dużą kampanią reklamową była ta z 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman