Soki i musy promowane jako „witaminy w smart formie” (wideo)
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło kampanię pod hasłem „Soki i musy - witaminy w smart formie”. Działania - obejmujące telewizję, internet, PR i BTL - przygotowały agencje Hand Made, Havas Media i Fleishman Hillard.
Kampania ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Działania są prowadzone równocześnie w pięciu krajach: polskim, czeskim, litewskim, rumuńskim i słowackim.
W Polsce na antenie ogólnokrajowych stacji telewizyjnych emitowany jest spot promujący włączanie soków i musów do codziennego menu całej rodziny oraz prowadzone są działania z zakresu lokowania produktu. Oprócz tego w internecie zobaczyć można teaser zapowiadający program. Dodatkowo emitowane będą bannery sponsorskie, reklamy display, a także dostępna będzie mobilna aplikacja do pobrania. Jednocześnie uruchomiona została strona internetowa sokiimusy.eu oraz fanpage facebookowy „Żyj Smart”, gdzie dostępne będą bieżące informacje o kampanii, a także porady dotyczące właściwego odżywiania w prostej i wygodnej formie.
Przekaz w głównej mierze opiera się o ideę „smart rozwiązań” czyli takich, które są atrakcyjne, modne i przede wszystkim wygodne. Akcja przekonuje, że soki i musy to witaminy w smart formie, bo dzięki poręcznym opakowaniom są nowoczesną formą owoców. To sprawia, że można z nich korzystać w każdym miejscu i o dowolnej porze.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek, czyli głównych osób decydujących o diecie swoich dzieci, a także do samych dzieci, dla których nowe technologie są czymś zastanym i naturalnym.
Za wdrożenie kampanii odpowiedzialne jest konsorcjum złożone z agencji kreatywnej Hand Made i domu mediowego Havas Media. Za działania PR natomiast, jako podwykonawca, odpowiada agencja Fleishman Hillard.
Dołącz do dyskusji: Soki i musy promowane jako „witaminy w smart formie” (wideo)