Somersby z konkursem "Przymierz się do nagród"
Od 1 lipca trwa konkurs Somersby (Carlsberg Polska) „Przymierz się do nagród”, w którym konsumenci mogą wygrywać ubrania stworzone przy współpracy z Aloha From Deer.Aktywację wspierają działania reklamowe, przygotowane przez Kamikaze i Initative.
Każdy, kto w okresie od 1 lipca do końca października 2019 kupi Somersby w opakowaniu promocyjnym, ma szansę na nagrody. We współpracy z modową marką Aloha from Deer powstały cztery serie ubrań inspirowane czterema smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime. Kolekcję zaprojektowały ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.
W zabawie można wziąć udział na dwa sposoby. Aby zdobyć nagrody rzeczowe, należy wejść na stronę internetową Somersby i tam zarejestrować kod spod kapsla i zawleczki oraz odpowiedzieć na kreatywne pytanie konkursowe. W letniej edycji konkursu (od 1 lipca do 2 września) do wygrania są koszulki, bluzy, nerki i plakaty. Natomiast w jesiennej edycji (od 2 września do 31 października) – bluzy z kapturami i skarpetki. Można również wygrać 50 proc. zniżki na zakup kolekcji Somersby na stronie sklepu Aloha From Deer, rejestrując kod na stronie internetowej Somersby oraz odpowiadając na pytanie konkursowe. Dobra odpowiedź jest nagradzana kodem rabatowym.
Opakowania promocyjne są już w sklepach. Promocja wspierana jest działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.
Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Somersby z konkursem "Przymierz się do nagród"