Somfy ma nową szefową marketingu
Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko dyrektor marketingu w Europie Wschodniej.
Jej zadaniem będzie promowanie nowoczesnych technologii w branży automatyki i budowanie świadomości korzyści płynących z ich implementacji w regionie (miedzy innymi w Polsce, Czechach, Rumunii, krajach Bałtyckich i Bałkańskich). Małgorzata Jasińska będzie także odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Strategia ta zostanie dostosowana do ścieżki klienta i obejmie każdy etap jego kontaktu z marką – od edukacji i inspiracji, przez wybór automatycznych rozwiązań, aż po zakup i obsługę posprzedażową.
- Somfy jest dla mnie niezwykle inspirującą organizacją, która nie tylko tworzy inteligentne rozwiązania pozwalające podnieść komfort życia i bezpieczeństwo, ale także ma realny wpływ na ochronę środowiska. Wierzę, że razem z zespołem wzmocnimy pozycję Somfy jako lidera zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na komunikację rozwiązań wspierających efektywność energetyczną, które są odpowiedzią na dyrektywę (EPBD) Unii Europejskiej i rosnące potrzeby rynku – podkreśla Małgorzata Jasińska.
Małgorzata Jasińska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie i marketing. Wiedzę z obszaru marketingu pogłębiała na uczelniach UCLA i Harvard Business School, Executive Education. Swoją karierę rozwijała w Polsce oraz USA, gdzie pracowała dla firm związanych z produkcją artykułów biurowych, maszyn CNC i rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa.
Dołącz do dyskusji: Somfy ma nową szefową marketingu