„Piękniej od słońca!” - Soraya reklamuje kosmetyki do opalania
W mediach rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż odświeżonej linii kosmetyków do opalania Soraya (produkowanych przez Orkla Care). Za realizację działań odpowiadają agencje The Digitals i UM.
Produkty do opalania Soraya mają teraz ulepszoną formułę, zupełnie nowe opakowania i szatę graficzną. Zmiany te wprowadzono w oparciu o badania konsumenckie, które na zlecenie marki przeprowadził instytut Kantar Millward Brown.
Wsparciem dla wprowadzonych zmian jest kampania reklamowa. Działania obejmują promocję w telewizji (działania sponsoringowe w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w kanałach tematycznych, m.in. HGTV, Domo, TVN Style, TVN7, TVN24, TVN Fabuła, TTV), prasie (m.in. „Twój Styl”, „Grazia”, „Zwierciadło”, „Glamour”, „Viva”, „Avanti”) oraz internecie (strony Wirtualnej Polski i Onetu poświęcone podróżom i pogodzie, Facebook).
Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja The Digitals i dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
W jednej z poprzednich kampanii marki Soraya, która prowadzona była wiosną br., promowano kosmetyki Soraya Body Diet 24.
Dołącz do dyskusji: „Piękniej od słońca!” - Soraya reklamuje kosmetyki do opalania