Specjal promuje się hasłem „Prawdziwy smak Północy”
Wystartowała kampania reklamowa piwa Specjal (Grupa Żywiec) pod hasłem „Prawdziwy smak Północy”. Marka podkreśla w niej dumę z tego, co lokalne, bliskie i autentyczne. Akcję przygotowały VMLY&R Poland, Starcom, Film Produkcja, Just i Roots.
W czarno-białych kadrach spotu, który powstał na potrzeby kampanii, rozpoznamy miejsca, postacie i atrakcje charakterystyczne dla północnej Polski. Specjal nadaje nowego kontekstu temu, co niezmienne od wielu lat.
- W kampanii „Prawdziwy smak Północy”, prócz piękna samego regionu, pokazujemy też konsumentom, jak silne są związki naszego piwa z północną Polską. Specjal, powstaje tu, w Elblągu i jest nierozerwalnie związany z regionem - mówi Barbara Rychel, dyrektor marek regionalnych w Grupie Żywiec.
Spoty poświęcone są każdemu z trzech województw rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane będą na VOD, na kanale YouTube marki oraz w sieciach kin w miastach regionu, telewizji regionalnej i na zewnętrznych nośnikach digitalowych. Na podstawie spotu powstały też kreacje digitalowe i social media.
Za działania marketingowe marki odpowiadają: ATL&BTL - agencja Just, Digital&Social Media – agencja VMLY&R, media relations& PR – agencja Roots. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Spot video zrealizowany został przez agencję Just (kreacja i nadzór) oraz Film Produkcja (producent).
Dołącz do dyskusji: Specjal promuje się hasłem „Prawdziwy smak Północy”