SpongeBob bohaterem nowego programu lojalnościowego sieci Moya
Z początkiem września na stacjach paliw Moya (należącej do Anwim) w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy "SpongeBob – Moya Misja". Akcja potrwa do 24 grudnia tego roku.
Uczestnicy akcji "SpongeBob – Moya Misja" będą mogli zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami.
Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw Moya w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe Moyalub artykułów marki Moya w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek Moya).
Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii "SpongeBob – Moya Misja" z rabatem nawet 70 proc. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.
- Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji Moya i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – Moya Misja pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji MARE i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager w Anwim, do której należy sieć Moya.
Akcja lojalnościowa "SpongeBob – Moya Misja" będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.
Dołącz do dyskusji: SpongeBob bohaterem nowego programu lojalnościowego sieci Moya