SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w październiku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”. Liderem wśród wzrostów była z kolei „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w październiku 2018 roku wyniosła 27 379 egz., czyli o 13,45 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 20,77 proc. do 22 991 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w październiku 2018 roku wyniosła 20 127 egz., po spadku o 14,54 proc.

Przedostatnią lokatę (po awansie z ostatniej) zajęła „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), której średni wynik zwiększył się o 30,64 proc. do 3 628 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

W październiku br. w porównaniu do września br. największy wzrost też zanotowała „Polska Metropolia Warszawska”- było to 38,84 proc.

Największy spadek, wynoszący 3,86 proc., odnotowały tutaj „Super Nowości” (Wydawnictwo prasowe „Super Nowości”).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w październiku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mark
Doprawdy ten Twaróg to miszcz. Czekam z niecierpliwością na 15 tys egz sprzedanych. Opiniotfurczy he, he
0 0
odpowiedź
User
Ahm
a jak to wygladalo 9 lat wczesniej:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-2009-roku-spadla-sprzedaz-gazet-regionalnych
;))))))
0 0
odpowiedź
User
Ahmm
wirtualnemedia.pl/ artykul/ w-2009-roku-spadla-sprzedaz-gazet-regionalnych
0 0
odpowiedź