SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym kwartale 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 255 625 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,41 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,89 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 124 447 egz., notując spadek o 6,53 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,37 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 16,43 proc. i wyniosła 67 144 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,91 proc.

Największy spadek odnotowała „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media), której średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 28,08 proc. do 812 egz. Tytuł ten był ostatni.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I kwartale. „Parkiet” najbardziej w dół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sehn
Kiedyś SE nawet nie mógł marzyć o dogonieniu GW, która stąpa po bardzo kruchym lodzie: 1/3 to prenumeraty a wiadomo co może się zdarzyć jesienią. Zarząd Agory sztucznie utrzymując redakcję na Czerskiej utopi Agorę. Raczej wcześniej niż później...
odpowiedź
User
nissin
Kiedyś SE nawet nie mógł marzyć o dogonieniu GW, która stąpa po bardzo kruchym lodzie: 1/3 to prenumeraty a wiadomo co może się zdarzyć jesienią. Zarząd Agory sztucznie utrzymując redakcję na Czerskiej utopi Agorę. Raczej wcześniej niż później...


Patrząc na działania zarządu Agory stwierdzam że akurat w sprawach wydawnictw prasowych nie ma on nic do gadania-strategia AGORY na dziś: Odebrać władze PIS a potem znowu popłyną rządowe pieniądze i jakoś to będzie - tylko na razie plan bierze w łeb i straty rosną a wyprzedawać się nie będzie wkrótce z czego .
odpowiedź
User
Ha! Ha! Ha!
Dwie gadzinówki Wybiórcza i Rzepa toną.... Czy jest sens drukować gazetę i kolportować po kioskach dla kilku tysięcy egzemplarzy? :) :) :)
odpowiedź