„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2017 roku wyniosła 350 991 egz. Względem stycznia 2016 roku zwiększyła się ona o 16,97 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 282 276 egz., po wzroście o 15,40 proc.
Na trzecie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 7,99 proc. do 244 075 egz.
Z kolei najwięcej - 30,82 proc. - straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), której wynik wyniósł 103 799 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.
Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Dobre Rady” - było to 22,06 proc.
Jedyny wzrost, wynoszący 28,19 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych