SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I kwartale, pisma yellow w czołówce tygodników (top 28)

Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż pięć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 28 tygodników za pierwszy kwartał 2022 roku w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż wydania „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2022 roku wyniosła 521 336 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 336 745 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”. W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż wydania tego pisma wyniosła 261 546 egz.

Szósty był „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś) - 173 461 egz.

Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (jest to większość tygodników dostępnych na rynku z tego segmentu). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych oraz tytułów poradnikowych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I kwartale, pisma yellow w czołówce tygodników (top 28)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
Zmiany kompletnie zatraciły sensowność raportowania sprzedaży. Sama liczba sprzedaży praktycznie nic nie mówi, gdy brakuje liczby nakładu. Sam co prawda kupuje Tele tydzień, bo nie zajmuje się plotkami, za to przedstawia ciekawe informacje na tematy filmowe i serialowe oraz przypomina dodatkowo o znakomitych aktorach i aktorkach. Natomiast to czy ich nakład jest nadal opłacalny tego czytelnicy żadnego pisma w Polsce już się ni dowiedzą czyżby aż tak wydawcy obawiali się tego, czy wciąż są opłacalni?
odpowiedź