SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sieci” z największym spadkiem w styczniu, „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W segmencie tygodników opinii liderem pozostaje niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2018 roku wyniosła 115 835 egz. Było to o 12,14 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem „Polityka” (Polityka). Jej wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,08 proc. do 101 863 egz.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 85 286 egz., po spadku o 14,50 proc.

Tuż za podium znalazł się tygodnik „Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 52 191 egz., po spadku o 24,64 proc. - największym w zestawieniu. Tygodnik ten do końca lipca ub.r. ukazywał się pod nazwą „W Sieci”. Wynika to z wydanego wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie w procesie wytoczonym wydawcy przez Gremi Media.

Oczko niżej uplasował się konkurencyjny tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), którego średni wynik poszedł w dół o 21,13 proc. do 39 259 egz.

Z ósmego na szóste miejsce awansował „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 31,36 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 31 532 egz.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Tygodnik Powszechny”, którego wynik zwiększył się o 1,34 proc.

Największy spadek, wynoszący 14,18 proc., zanotował tutaj „Newsweek Polska”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Sieci” z największym spadkiem w styczniu, „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ek.
Brawo Tygodnik, dobrze że wyhamowało spadki najprzytomniejsze z prawicowych Do Rzeczy. Z pytań: ile wytrzyma Gazeta Polska po końcu rządów PiS-u i porządkach ze Srebrną i SKOK-ami?
odpowiedź
User
Goldman
Brawo Tomek, doprowadzil Newsweek do ruiny, jeszcze kilka miesiecy i bedzie tylko 50 tys... kto jeszcze kupuje ten intelektualny paszkwil... zenada
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Czytelnictwo niepokornych odzwierciedla poziom intelektualny rządzącego lepszego sortu. Ale opiniotwórczość tych gazetek jest znikoma. Faktycznie po oderwaniu od koryta prawdziwych Polaków i odcięciu od koryta+ cały ten Golem na glinianych nóżkach błyskawicznie runie. Toruńskie "imperium" - kierowane przez pana na 86 miejscu najbogatszych Polaków - będzie w stanie wchłonąć tę rzeszę gryzipiórków czy zasiłki będą?
odpowiedź