Srebro dla TVN-u za spot promujący “39 i pół”
Spot “Komiks” promujący trzeci sezon serialu TVN-u "39 i pół" został nagrodzony w konkursie Promax/BDA Promotion & Marketing World Gold w Los Angeles. Zdobył on drugie miejsce w kategorii "Something for Nothing".
W kategorii tej zwyciężył spot australijskiej stacji Showtime. W tym roku TVN był jedyną polską stacją nominowaną do nagrody.
Nagrodzoną produkcję zrealizował Dział Autopromocji TVN. Za pomysł i reżyserię odpowiadał Robert Krawczyk, komiks narysował Daniel Chmielewski, zaś animacja była autorstwa Rafała Paruszewskiego.
Promax/BDA to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.
Dołącz do dyskusji: Srebro dla TVN-u za spot promujący “39 i pół”