Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.
- Szukaliśmy partnera, który zrozumie stojące przed nami wyzwania biznesowe i będzie potrafił w taki sposób dobrać narzędzia i technologie marketingu efektywnościowego, by wspólnie rozwijać markę Frisco.pl. Agencja SMG okazała się nie tylko ekspertem w dziedzinie performance marketingu, ale także pokazała, że rozumie stojące przed nami wyzwania strategiczne. Zaproponowane podejście, efektywnie wykorzystujące synergię kanałów offline i online w połączeniu ze spójną i wyróżniającą się kreacją, w kompleksowy sposób odpowiada na nasz brief - tak rozstrzygnięcie przetargu uzasadnia Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.
Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przeglądach ofert oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.
SMG PM (marketing efektywnościowy), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów) i SMG LiquidThread (kreacja) już rozpoczęły współpracę z nowym klientem.
Za ostatnią jak dotąd kampanię Frisco.pl, która ruszyła na początku marca br., odpowiadała agencja 4Frame.
Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl