Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic
Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
Obecnie za zakup mediów w modelu programatycznym Ubisoftu odpowiadają Xaxis (Group M) we współpracy z Mindshare. Obie firmy uczestniczą w postępowaniu, które obecnie jest w końcowej fazie. Przetarg ma zasięg regionalny, obejmuje Europę Centralną i Wschodnią.
Stars wspiera obecnie Volkswagen Group Polska w budowie własnego zespołu specjalistów, którzy zajmą się zakupem kampanii internetowych w modelu programatycznym.
Audytor odpowiada m.in. za wsparcie w procesie zatrudnienia i wyszkolenia członków zespołu oraz wdrożenie operacyjne całego projektu przy użyciu dostępnych narzędzi. Sam nie będzie dokonywać zakupu mediów.
Dołącz do dyskusji: Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic