Statoil ponownie wybrał Communication Unlimited
Firma Statoil Poland zdecydowała się na przedłużenie współpracy z agencją Communication Unlimited na kolejny rok. Agencja będzie kontynuować strategię realizowaną od 2007 roku.
Communication Unlimited będzie odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowej obsługi Statoil z zakresu komunikacji marketingowej, a w szczególności doradztwo strategiczne, ATL i BTL.
Już od początku marca realizowana będzie kolejna odsłona nowego produktu - drobiowego hot-doga, która stanowi kontynuację działań rozpoczętych w zeszłym roku. W 2007 roku agencja przygotowała kampanie outdoorowe, radiowei BTL-owe promujące m.in.: paliwa zimowe, tortillę, kawę oraz liczne promocje, loterie i konkursy.
Obsługą klienta z ramienia agencji zajmuje się Dorota Kielan oraz zespół kreatywny w składzie art director Rafał Grzeszkowski i copywriter Arkadiusz Poncyliusz.
Dołącz do dyskusji: Statoil ponownie wybrał Communication Unlimited