Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima
Sieć sklepów Stokrotka (należy do Maxima Grupe) testuje nowy format sklepów. Dwie placówki pod szyldem Stokrotka Optima w Lublinie. Mają bardziej wyselekcjonowany asortyment i bardziej konkurencyjne ceny.
Dwa sklepy Stokrotka Optima zostały otwarte w Lublinie, przy ul. Harnasie 4A i al. Kraśnickiej 35. W tym mieście znajduje się polska centrala firmy.
To co charakteryzuje nowy format Stokrotka Optima to zmniejszony i bardziej wyselekcjonowany (w porównaniu do już działających sklepów Stokrotka) asortyment oraz bardziej konkurencyjne ceny.
Mirosław Wawryszczuk, dyrektor marketingu i sprzedaży, członek zarządu w firmie wyjaśnił, że Stokrotka Optima ma być przestrzenią, dzięki której firma uzyska odpowiedź na pytanie, jakie rozwiązania są najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów i firmy.
Prace nad formatem Stokrotka Optima rozpoczęto w pierwszym kwartale 2019 roku i już teraz proponuje ją klientom.
Sklepy pod tą nazwą mają dedykowaną identyfikację wizualną, przy czym zachowano elementy charakterystyczne dla sieci. Pierwsze sklepy w tej formule zostały uruchomione jako sklepy własne. Powierzchniowo są zbliżone do supermarketów sieci Stokrotka.
Stokrotka działa na polskim rynku od 1994 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu własnych sklepów w formacie supermarket na terenie całego kraju. Ma obecnie ponad 600 placówek, w kilku formatach, takich jak supermarket, market i Stokrotka Express. Zatrudnia ponad 11 tys. osób
.
Dołącz do dyskusji: Stokrotka wprowadza nowy format sklepów pod szyldem Optima