SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)

W piątek, 7 kwietnia w należącym do Grupy Kino Polska kanale filmowo-serialowym Stopklatka pojawi się odświeżona identyfikacja wizualną oraz nowa identyfikacja muzyczna.

Nowy logotyp Stopklatki Nowy logotyp Stopklatki

Motywem przewodnim głównego identu jest tasowanie i przenikanie się klatek, w które wpisane są fragmenty logotypu, układające się w kulminacyjnym momencie w całość. Wprawienie logotypu w ruch jest kluczowym elementem identyfikacji, nadającym rytm całej oprawie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Bez zmian głównymi kolorami są turkus i grafit. Wśród barw zostały zachowane również biel oraz granat. Całość utrzymana jest w nieco ciemniejszym niż dotychczas klimacie. Logotyp pozostał w niezmienionej formie, lecz jego podstawowa kolorystyka została dostosowana do turkusu i grafitu.

Nowością jest tryb nocny oprawy. Po godz. 20.00 emitowana będzie wersja identyfikacji graficznej z zastosowaną inwersją kolorystyczną i ciemnym tłem. Dzięki takiemu zabiegowi oglądając wieczorem i w nocy, widz nie będzie oślepiany jasnymi kolorami. Zastosowano również nowe fonty.

Stopklatka zyskała także nową oprawę muzyczną. Skomponowania jej podjął się Łukasz Targosz. Wiodącymi instrumentami są rożek angielski i marimba.

- Zależało nam, aby widz poczuł się u siebie w domu jak w kinie, dlatego w nowej oprawie zastosowaliśmy elementy podkreślające filmowy charakter Stopklatki. Dotychczasowa identyfikacja została odświeżona, ale nie jest zmieniona całkowicie - nasi widzowie dalej rozpoznają tu swój ulubiony kanał, jednak w nowym ubraniu, szytym na miarę naszych czasów - komentuje Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

Za ideę kreatywną i przygotowanie identyfikacji graficznej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

- Naszym celem było, aby wraz z nową oprawą już od pierwszych sekund widz przenosił się w świat kinowych emocji, budowanych przez wszystkie zintegrowane elementy, tworzące obecnie kanał. Nowa forma na pewno spodoba się fanom Stopklatki - dodaje Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Nowa oprawa zadebiutuje w piątek

Premiera nowej identyfikacji audiowizualnej na antenie Stopklatki odbędzie się w piątek, 7 kwietnia, wraz z wielkanocną ofertą filmową. Stacja zaprezentuje takie filmy, jak m.in.: dwie części trylogii „Hobbit”, „Dobry rok” oraz „Kochaj i tańcz”.

Średni udział Stopklatki w 2022 roku wyniósł 1,12 proc.

Dołącz do dyskusji: Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nd
Tak jakby nowy puder miał przykryć wszystkie mankamenty tej stacji. Niestety takie jest dziś myślenie kadry menadżerskiej (szczególnie Discovery zawsze przodowało we wszelkiej maści rebrandingach i odświeżaniu logotypów/oprawy).

Kanał coraz bardziej odchodzi od tematyki filmowo-serialowej na rzecz pustych/udawanych reality (typu "Wojny magazynowe") czy powtórek kabaretów. Brak pomysłów np. na jakieś cykle filmowe (np. piątkowe wieczory z horrorem) czy otwarcia na kino europejskie czy azjatyckie (można by np. zrobić cykl klasycznych filmów kung-fu)
8 4
odpowiedź
User
HD
Kiedy Stopklatka pojawi się na satelicie w jakości HD?
Helloł! Mamy 2023 rok!!!
9 4
odpowiedź
User
mike
Korporacyjna zagrywka. Jak nie mamy nic nowego do zaproponowania to zmienimy logo aby ludzie sobie o nas przypomnieli.
8 4
odpowiedź