Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto
W pierwszym kwartale br. spółka, do której należą kanał Stopklatka TV i serwis internetowy Stopklatka.pl, zanotowała wzrost przychodów do 6,05 mln zł. Natomiast strata netto firmy zmalała w skali roku ponad dwukrotnie, do 738 tys. zł.
Wpływy Stopklatki ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 6,05 mln zł i były o 6,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, kiedy osiągnęły wartość 5,68 mln zł. Spółka zanotowała 738 tys. zł straty netto, wobec 1,68 mln rok wcześniej.
Firma zarabia prawie wyłącznie na sprzedaży reklam - w pierwszym kwartale br. jej wpływy z tego tytułu wyniosły 6,03 mln zł, a rok wcześniej - 5,63 mln zł.
Po stronie wydatków zdecydowanie największe są koszty obce: od stycznia do marca br. osiągnęły wartość 3,43 mln zł, a przed rokiem - 3,17 mln zł. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,18 mln zł (wobec 1,99 mln zł rok wcześniej), a koszty świadczeń pracowniczych - 591 tys. zł (666 tys. zł rok wcześniej).
W całym ub.r. Stopklatka miała 25,66 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,19 mln zł straty netto. W styczniu br. spółka zakończyła emisję swoich nowych akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość z tej kwoty przeznaczyła na spłatę zadłużenia.
Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. kanał Stopklatka miał 0,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Dołącz do dyskusji: Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto