Streamerzy Saju, Kubon i Pago ambasadorami marki Monster Energy
Monster Energy nawiązał współpracę ze streamerami związanymi z agencją gamingową Fantasyexpo - Pawłem „Saju” Pawełczakiem, Jakubem „Kubonem” Turewiczem i Mateuszem „Pago” Pągowskim. Zostali oni ambasadorami marki, którzy mają przyczynić się do jej promocji wśród społeczności e-graczy.
Firma Monster Energy od lat wspiera działania gamingowe na całym świecie. Międzynarodowa marka jest partnerem najbardziej rozpoznawalnych organizacji działających na rynku sportów elektronicznych, m.in. Natus Vincere, Fnatic, Team Liquid czy Evil Geniuses. W tym roku polscy gracze dzięki napojom Monster Energy mogli bezpłatnie odblokować miesięczny dostęp do usługi Xbox Game Pass na PC, czy zyskać dodatkowe doświadczenie w grze Halo Infinite, dzięki kodom spod zawleczki.
Teraz Monster Energy nawiązał współpracę ze streamerami związanymi z agencją gamingową Fantasyexpo - Pawłem „Saju” Pawełczakiem, Jakubem „Kubonem” Turewiczem i Mateuszem „Pago” Pągowskim. Cała trójka jest silnie związana z e-sportem – Kubon z League of Legends, pozostali dwaj z Counter-Strike: Global Offensive. CS-owy duet w ostatnich latach rywalizuje głównie na rodzimej scenie, jednak warto wspomnieć, że gracz League of Legends, Jakub Turewicz, jeszcze w 2014 roku grał w najwyższej lidze europejskiej - EU LCS 2014.
- Monster Energy to marka znana graczom i dostarczająca energię do grania na całym świecie. Nie tylko wspieramy największe turnieje e-sportowe, ale także premiery gier, topowe organizacje oraz indywidualnych streamerów. W Polsce od kilku lat organizujemy promocje gamingowe oraz jesteśmy aktywnym partnerem Poznań Game Arena. Mamy nadzieję, że wspólnie z Saju, Kubonem i Pago stworzymy wiele ciekawych projektów dla graczy oraz zbudujemy wśród nich jeszcze większą świadomość Monster Energy - mówi Daniel Kucharski, Digital & Media Manager Poland w Monster Energy.
Współpraca firmy Monster Energy z agencją gamingową Fantasyexpo będzie trwała przynajmniej do końca 2021 roku. Ma na celu przede wszystkim promocję wizerunkową międzynarodowej marki wśród społeczności graczy. W związku z tym, każdy z ambasadorów ma zaplanowane aktywności dla swojego grona odbiorców.
Poza aktywnym udziałem w świecie gamingu, Monster Energy wspiera także dyscypliny sportu motorowego m.in. Formuła 1, MotoGP, rallycross, żużel, motocross oraz sporty akcji i sporty zimowe.
Rok temu ambasadorką Monster Energy została zawodniczka mieszanych sztuk walki Karolina Kowalkiewicz.
W lipcu br. agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła od Wydawnictwa Bauer prawa do marek „CD-Action” i „PC Format”. W tym celu właściciele Fantasyexpo powołali spółkę GTEM SA.
Nowy wydawca magazynów uruchomił później na ich działalność kampanię crowdfundingową. Już po 9 dniach udało się pozyskać 1 243 535,41 złotych. Akcje w spółce odpowiedzialnej za wydawania obu czasopism kupiło 2394 inwestorów. Środki są przeznaczone przede wszystkim na rozwój internetowych serwisów obu magazynów oraz budowę profesjonalnego studia do tworzenia atrakcyjnych treści wideo.
Dołącz do dyskusji: Streamerzy Saju, Kubon i Pago ambasadorami marki Monster Energy