SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strony główne: Gazeta.pl i o2.pl ze wzrostami, Onet stracił więcej niż WP

W grudniu strony główne Onetu, WP.pl i Interii zanotowały spadki liczby użytkowników, znacząco zmalała też odwiedzalność strony głównej naTemat.pl. Wzrosty osiągnęły natomiast strony główne Gazeta.pl, o2.pl i Fakt.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,16 mln internautów, zapewniając 30,89 proc. zasięgu i spędzając średnio po 49 minut i 46 sekund. Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 8,72 mln internautów (co dało 29,39 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 56 minut i 27 sekund.

Kolejne dwie witryny zanotowały mniej więcej dwukrotnie niższą odwiedzalność. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna miała 5,02 mln użytkowników, 16,91 proc. zasięgu oraz 36 minut i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,15 mln odwiedzających, 13,98 proc. zasięgu oraz 22 minuty i 43 sekundy średniego czasu.

Natomiast na stronie głównej o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) każdy z 2,28 mln internautów (7,69 proc. zasięgu) spędził średnio 4 minuty i 48 sekund.

Z marek prasowych najwyżej w zestawieniu jest Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - jego strona główna zanotowała 1,3 mln użytkowników, 4,38 proc. zasięgu oraz 10 minut i 33 sekundy spędzone przeciętnie przez internautę. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) analogiczna witryna zanotowała 843,4 tys. użytkowników, 2,84 proc. zasięgu oraz 5 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 307,6 tys. użytkowników, 1,04 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 5 sekund średniego czasu.

Na portalu Radia ZET strona główna przyciągnęła 857,3 tys. internautów (2,89 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 57 sekund, a na naTemat.pl - 425,7 tys. użytkowników (1,43 proc. zasięgu), średnio na 5 minut i 5 sekund.

W porównaniu z listopadem strona główna Onetu straciła 247,2 tys. internautów (2,6 proc.) i 33 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (1,1 proc.). Analogiczna witryna WP.pl zanotowała spadek o 184 tys. użytkowników (2,1 proc.), a Interii - 226,5 tys. (4,3 proc.). Przy czym na pierwszej przeciętny czas korzystania wydłużył się o 31 sekund (0,9 proc., a na drugiej - o 34 sekundy (1,6 proc.).

Za to na Gazeta.pl strona główna zyskała 134,6 tys. internautów (3,3 proc.), a na o2.pl - 58,3 tys. (2,6 proc.). Na pierwszej średni czas korzystania zmalał o 51 sekund (3,6 proc.), a na drugiej - o 14 sekund (4,6 proc.).

Niewielkie wzrost w obu statystykach osiągnęła strona główna Fakt.pl - zyskała 2,9 tys. użytkowników (0,2 proc.) i 11 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego (1,8 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na takiej witrynie RadioZET.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 14,6 tys. (1,7 proc.) średni czas korzystania zmalał o 4 sekundy (6,5 proc.), a na stronie SE.pl nastąpił wzrost o 20,4 tys. internautów (2,5 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 10 sekund (3,2 proc.).

Z kolei na stronie głównej naTemat.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 57,5 tys. (11,9 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył o 33 sekundy (12,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Strony główne: Gazeta.pl i o2.pl ze wzrostami, Onet stracił więcej niż WP

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
świetny wynik dla onetu i wp.Brawo.Oby tak dalej.
0 0
odpowiedź
User
Jarosław
Nic nie przebije chyba onetu i wp.Pracują tam sami profesjonaliści.
0 0
odpowiedź
User
123
onet stosuje sg-first, wiec logiczne ze mniej czasu spedzaja tak uzytkownicy niz na WP
0 0
odpowiedź