Strony internetowe lokalnych stacji telewizyjnych przynosząkorzyści
Serwisy internetowe lokalnych telewizji zaczynają im się opłacać.
Jak informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmyThe Media Audit, ponad 1 dorosłych respondentów odwiedziła w ciąguostatnich 30 dni witrynę lokalnej stacji telewizyjnej.
Badanie zostało przeprowadzone między styczniem ubiegłego akwietniem obecnego roku. Wzięło w nim udział 118.211 dorosłych osóbmieszkających na terenie 88 amerykańskich rynków medialnych.
Wśród badanych będących użytkownikami Internetu, blisko 40procent odpowiedziało, że regularnie odwiedza takie serwisy.Wskaźnik wzrósł do ponad 50 procent na sześciu rynkach: Raleigh wstanie Północna Karolina, Tulsa w stanie Oklahoma, Denver, Columbiaw stanie Karolina Południowa, Little Rock w stanie Arkansas orazMadison w stanie Wisconsin.
Analitycy z The Media Audit prognozują, że do przyszłego rokuponad dwukrotnie zwiększy się liczba osób odwiedzających serwisyinternetowe lokalnych stacji telewizyjnych.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Strony internetowe lokalnych stacji telewizyjnych przynosząkorzyści