Subway promuje kokosową kawę mrożoną
Po raz drugi w letniej ofercie sieci lokali gastronomicznych Subway pojawia się mrożona kawa kokosowa, w cenie 7,95 zł. Wariant reklamuje kampania w internecie.
Mrożona kawa kokosowa Subwaya reklamowana jest w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram oraz Twitter). Do tych kanałów przygotowano serię postów informujących o letniej kampanii, a także konkursowych aktywizujących fanów. Nagrodami w konkursach będą prezencie vouchery na dowolną kawę. W restauracjach znalazły się materiały POS dedykowane najnowszej kampanii. Wśród nich zobaczymy plakaty i menuboardy.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications.
Kampanię tego sezonowego wariantu smakowego Subway prowadził także w roku ubiegłym, kiedy nowość debiutowała na rynku.
Dołącz do dyskusji: Subway promuje kokosową kawę mrożoną