“Sukces” i “Przekrój” promowane kampanią za 2 mln zł
Wydawnictwo Przekrój rozpoczęło działania promocyjne dla swoich dwóch tytułów: miesięcznika „Sukces” i tygodnika „Przekrój”. Budżet kampanii wynosi około 2 miliony zł.
Kampania promująca najnowszy, wrześniowy numer „Sukcesu” trwała przez pierwszą połowę bieżącego miesiąca. Działania objęły emisję reklam w 102 stacjach radiowych, działania z wykorzystaniem outdooru w największych miastach Polski oraz ekspozycję miesięcznika przy kasach w salonach HDS.
Z kolei 20 września ruszy kampania promocyjna „Przekroju”, która wspierać będzie cztery kolejne numery tygodnika. Akcja będzie miała związek z wprowadzaniem nowego layoutu pisma i zmianach w jego zawartości (więcej na ten temat). Działania realizowane pod nowym hasłem tygodnika: „Pismo z charakterem”, obejmą telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, kanały z port folio At Media), a także rozgłośnie radiowe, internet i kina.
- Od kilku tygodniu obserwujemy wzrost sprzedaży obydwu naszych pism i mamy nadzieję, że kapania pomoże utrzymać tę tendencję na dłużej - mówi nam Agata Stremecka, dyrektor marketingu i promocji w Wydawnictwie Przekrój.
Kreację kampanii „Przekroju” przygotował duet Filip Jasieński i Przemysław Słodkowski- Struzik, a spot został nakręcony przez Film Reaktor. Za zakup mediów do obu kampanii odpowiadał dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: “Sukces” i “Przekrój” promowane kampanią za 2 mln zł