Avocados From Mexico z najskuteczniejszą reklamą na Super Bowl (wideo)
Avocados From Mexico to jedyna z marek promujących się przy okazji ostatniego Super Bowl, która po ponad miesiącu od wydarzenia znacząco zyskała w oczach konsumentów.
W ramach badania YouGov BrandIndex wykorzystano trzy parametry dotyczące postrzegania marek przez konsumentów, aby przeanalizować efekty reklam wyemitowanych przy okazji Super Bowl po miesiącu od wydarzenia, w porównaniu do tygodni je poprzedzających: "Buzz" (pytanie do respondentów: "Jeśli słyszałeś cokolwiek o marce w ciągu ostatnich dwóch tygodni, poprzez reklamę, newsy lub marketing szeptany, czy miało to wydźwięk pozytywny czy negatywny?"), "Word Of Mouth" ("O których z tych marek rozmawiałeś z rodziną lub znajomymi w ostatnich dwóch tygodniach osobiście, online lub poprzez social media?") oraz wskazujący na potencjalny przychód ze sprzedaży "Purchase Consideration" ("Gdy jesteś w sklepie przy produktach z tej konkretnej kategorii, zakup produktów których marek bierzesz pod uwagę?").
O ile w ciągu pierwszych kilku dni od finału ligi footballu amerykańskiego było kilka marek, które odnotowały wzrosty, to po miesiącu od wydarzenia w przypadku wszystkich powyższych parametrów znacząco zyskała jedynie marka Avocados From Mexico.
Poza tym marki TurboTax i Skittles zyskały w pierwszych dwóch parametrach, ale nie przełożyło się to na większy potencjalny przychód ze sprzedaży. W przypadku tego ostatniego wskaźnika, oprócz Avocados From Mexico, zyskały jeszcze marki Hulu, Netflix, Sprint i Busch.
W ramach YouGov BrandIndex w każdy dzień roboczy przeprowadzane jest badanie internetowe na reprezentatywnej grupie 4,5 tys. Amerykanów.
Dołącz do dyskusji: Avocados From Mexico z najskuteczniejszą reklamą na Super Bowl (wideo)