SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Super Polsat z udanym debiutem. „Kabaretowa ekstraklasa” ratingowym hitem stacji

Nowy kanał Super Polsat w kilku pierwszych tygodniach emisji oglądało średnio na minutę 51,3 tys. widzów. Dotychczas najwięcej widzów na antenie zgromadził kabaretowy program „Kabaretowa ekstraklasa”.

Monika Wojdyga-Makowska, fot. akpa Monika Wojdyga-Makowska, fot. akpa

Super Polsat to nowy kanał Telewizji Polsat, który 2 stycznia 2017 roku w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpił Polsat Sport News.

Średnia minutowa widownia tej stacji od dnia startu do 6 lutego br. wyniosła 51,3 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,69 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, średni dobowy udział Polsatu Sport News w 2016 roku wyniósł 0,42 proc. w grupie 4+ i 0,35 proc. w 16-49.

Największą widownię na antenie stacji do tej pory przyciągnął program „Kabaretowa ekstraklasa”, który został pokazany 20 stycznia br. o godz. 21.55. Średnia widownia tej emisji wyniosła 315,1 tys. osób, co przełożyło się na 2,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów.

Drugie miejsce zajął film „Komando” (267,1 tys. widzów; 1,74 proc. udziału; emisja 21 stycznia br. o 20.00), a podium uzupełnia produkcja „Za linią wroga” (266,6 tys. widzów; 1,57 proc. udziału; emisja 8 stycznia br. o 22.10).

W ramówce nowej stacji znajdują się programy informacyjne, filmy, animacje oraz seriale i formaty znane telewidzom z głównej anteny Polsatu m.in. „Top Chef”, „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”, „Dancing with The Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Must be the Music. Tylko Muzyka”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „Celebrity Splash”, „Przyjaciółki”, „Hotel 52”, czy „Szpilki na Giewoncie”.

Super Polsat nadaje programy z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (język migowy, napisy, audiodeskrypcja), które wypełniają 80 proc. ramówki. To pierwsza stacja zarówno w Polsce, jak i w Europie, której większość ramówki jest dostosowana dla osób z dysfunkcjami wzroku i słuchu.

Kanał ten, oprócz dostępności w naziemnej telewizji cyfrowej, oglądać można również na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Jego dyrektorem jest Monika Wojdyga-Makowska.

Dołącz do dyskusji: Super Polsat z udanym debiutem. „Kabaretowa ekstraklasa” ratingowym hitem stacji

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michał 87
Nie wiem czym się tu chwalić, kolejny kanał do nadawania reklam . W ramówce nic ciekawego i wartościowego powtarzane po raz enty seriale i programy.Polsat powinien pomyślec nad nowymi kanałami tematycznymi Polsat Powtórka 1,2,3... i Polsat reklama nic innego tylko reklamy przez 24 godziny.
0 0
odpowiedź
User
bolec
Kabareton to kulinarny program?
0 0
odpowiedź
User
LUCKY
widać jak prostą mamy widownię. daj odgrzewany kotlet, a będą myśleli, że to nowe danie.
0 0
odpowiedź