SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Superbrands 2009 dla mediów i Fryderyka Chopina

Telewizje, radio, serwisy internetowe i czasopisma znalazły się wśród marek wyróżnionych tytułem Superbrands 2009. Natomiast honorową nagrodę przyznano Fryderykowi Chopinowi.

W tegorocznej edycji Superbrands wyróżnione zostały marki z branży mediowej: telewizje TVN, CNN i TVN24 (dwie ostatnie w kategorii biznesowej), Radio ZET, czasopisma "The Economist" (w kategorii biznesowej), "Elle", "Gala" i "Viva!", serwisy internetowe Onet.pl i Merlin.pl oraz katalog Panorama Firm. Natomiast honorową nagrodę przyznano Fryderykowi Chopinowi za specjalne osiągnięcia w promocji i budowaniu wizerunku naszego kraju.

Ogółem nagrody otrzymało 41 marek w kategorii konsumenckiej i 10 w kategorii biznesowej. Wyróżnione zostały brandy, które w głosowaniu członków Rad Marek otrzymały powyżej 12 punktów w skali od 1 do 20. Nagrody przyznano po raz czwarty w kategorii konsumenckiej i po raz drugi w kategorii biznesowej.

Superbrands 2009:

AA cosmetics, Apart, Atlas, Belvedere Restauracja, Bosch, Centrum Wina, Cisowianka, Deni Cler, Dermika, Deutsche Bank PBC S.A., Dr. Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, Edox, Elle, E. Wedel, Gala, Hortex, Jaguar, Lajkonik, Land Rover, Lotos, Merlin.pl, Multikino, Onet.pl, Panorama Firm, Polopiryna, Radio ZET, Rossmann, Salamander, Scan Holiday, Scholl, Siemens, Simple, Simplus, Sokołów, TUI, TVN, Viva!, Wittchen.

Business Superbrands 2009:
BRE Bank, CNN, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Kraft Foods Polska, LG Electronics, Raiffeisen Bank Polska S.A., RWE Polska S.A., The Economist, TVN 24.

Dołącz do dyskusji: Superbrands 2009 dla mediów i Fryderyka Chopina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl