SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SuperMenu Anny Lewandowskiej z kampanią wizerunkową „Jedz Super, poczuj się Super”

Catering dietetyczny SuperMenu rusza z kampanią wizerunkową. Udział w niej weźmie ambasadorka i założycielka marki, trenerka Anna Lewandowska. Kampania jest realizowana pod hasłem „Jedz Super, poczuj się Super”.

Po ponad roku działalności, SuperMenu stawia kolejny krok w branży. Zaczyna uprawę ekologicznych ziół i warzyw we własnych szklarniach, wyznaczając tym samym nową jakość na rynku. To właśnie w jednej z nich powstał spot promujący markę. Najnowsza kampania wizerunkowa SuperMenu ruszyła 9 września.

SuperMenu na rynku od wybuchu pandemii

- Pierwsze kroki z SuperMenu stawialiśmy tuż po wybuchu pandemii. To był bardzo niepewny grunt, ale wierzyłam w ten projekt bardzo i wiedziałam, że budujemy coś na solidnym fundamencie. Tutaj nie było miejsca na kompromisy. Od początku stawialiśmy na najwyższą jakość składników, bo to jak się odżywiamy wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie, a tym samym na wszystkie inne aspekty naszego życia. Zadaniem SuperMenu jest zachęcenie Polaków, by zaczęli jeść Super i poczuli się Super – mówi Anna Lewandowska, założycielka SuperMenu.

Spot wizerunkowy SuperMenu będzie emitowany w internecie, w tym na YouTube’ie oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada dział marketingu SuperMenu. Za zakup mediów odpowiadają RL Media i SalesTube

Dołącz do dyskusji: SuperMenu Anny Lewandowskiej z kampanią wizerunkową „Jedz Super, poczuj się Super”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Super
No i super. Czy za kampanię odpowiada też jakaś Super Agencja?
odpowiedź