Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.
Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB - podkreśla Nest Bank.
- Naszym celem jest repozycjonowanie marki jako banku dla przedsiębiorców. To w nich widzimy współczesnych bohaterów polskiej gospodarki – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku.
W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem. Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty. Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D.
- Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej - mówi Bartosz Dziendziel.
Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.
Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA.
Dołącz do dyskusji: Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku