SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Suzuki Motor Poland i Superliga z nową umową sponsorską

Suzuki Motor Poland i spółka Superliga w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Obecnie, zawarty do końca czerwca 2022 roku kontrakt, został rozszerzony.

Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w rozszerzonym zakresie.

W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland uzyskało rozbudowany pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafi m.in. blisko 130 nowoczesnych samochodów marki Suzuki z napędem hybrydowym.

- Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła „Way of Life". Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce.- komentuje współpracę prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym min. 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki znajdą się m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

- W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA - mówi Marek Janicki, prezes Superligi.

Dołącz do dyskusji: Suzuki Motor Poland i Superliga z nową umową sponsorską

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl