„Świat bez ograniczeń” i 4G w kampanii Play (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Play. Akcję pod hasłem „Świat bez ograniczeń” przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films i MediaCom Warszawa.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Play podkreśla, że dzięki technologii 4G ta sieć zapewnia swoim użytkownikom kontakt bez ograniczeń z bliskimi i znajomymi. Bohaterowie dwóch reklam telewizyjnych oraz layoutów prasowych i outdoorowych dzięki mobilnemu internetowi porozumiewają się ze sobą niemalże telepatycznie.
Poszczególne przekazy łączy hasło „Świat bez ograniczeń” oraz informacja, że Play to największa sieć 4G w Polsce. W ten sposób kampania podkreśla, że zasięg internetu oferowanego przez P4 w technologii HSPA+ na koniec bieżącego kwartału wyniesie ok. 79 proc.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, produkcją spotów zajęła się firma Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Świat bez ograniczeń” i 4G w kampanii Play (wideo)
mnie osobiście strasznie irytują reklamy plusa - mało śmieszne MUMIO juz dawno sie znudziło a ich komunikacja i nazwy to porażka. zwroty typu ,,plusikowe''' leżą i kwiczą gdy porównać je z reklamami playa. Play naprawdę fajnie kreuje markę. a plus strzela sobie samobója