SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Świąteczna promocja na smartwatche w T-Mobile wsparta kampanią (wideo)

T-Mobile Polska uruchomił świąteczną promocję dla nowych i obecnych klientów, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową ze smartfonem. Będą oni mogli zakupić jeden z 11 modeli inteligentnych zegarków o 300 zł taniej w 24 ratach 0%. Ofertę wspiera kampania w telewizji, internecie, salonach sprzedaży i na outdoorze.

Nowa promocja T-Mobile dotyczy klientów, którzy między 1 a 31 grudnia 2020 r. zdecydują się na jeden z pakietów abonamentowych S, M, lub L w opcji ze smartfonem. Każdy, kto w tym okresie podpisze umowę, będzie mógł zakupić taniej o 300 zł smartwatch w 24 ratach 0% bez abonamentu.

Do wyboru jest 11 modeli inteligentnych zegarków, w tym m.in. Oppo Watch 46 mm (łączny koszt 899 zł), Samsung Galaxy Watch3 (1599 zł) oraz Huawei Watch GT 2 (499 zł). Z promocji można skorzystać przez internet, w salonach operatora oraz telefonicznie.

Świątecznej promocji T-Mobile towarzyszy kampania z dwoma spotami telewizyjnymi ukazującymi pracę św. Mikołaja "od kuchni".

Kampania będzie prowadzona również w internecie, salonach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych. Całość opracował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi VMLY&R.

Na koniec września br. T-Mobile Polska miał 11,07 mln użytkowników, o 163 tys. więcej niż rok wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zwiększyły się rok do roku o 0,6 proc. do 1,62 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA AL - o 2,4 proc. do 433 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Świąteczna promocja na smartwatche w T-Mobile wsparta kampanią (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl