"Święta pełne niespodzianek" z Mateuszem Gesslerem w kampanii Pasaży Tesco
Z początkiem grudnia rusza nowa kampania świąteczna Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Święta Pełne Niespodzianek”. Ambasadorem akcji jest szef kuchni Mateusz Gessler.
Wraz z początkiem grudnia na profilach Pasaży Tesco codziennie do wygrania będą nagrody przygotowane wspólnie z Najemcami centrów handlowych. Marka stworzyła również własny kalendarz adwentowy umieszczając produkty najemców na każdy dzień. Kalendarze w formie wysyłki kreatywnej trafią do influencerów oraz ambasadorów marki.
Fabryka Swetrów Świątecznych w Pasażach Tesco
Marka na potrzeby akcji przygotowała event Fabryka Swetrów Świątecznych. W specjalnie zaaranżowanej, świątecznej strefie przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający Pasaż Tesco w Krakowie (ul. Kapelanka 54) będą mieli możliwość stworzenia własnego, unikatowego swetra. Pierwsze 200 klientów, które zrobi zakupy za m.in. 100 zł w sklepach i punktach usługowych Pasażu Tesco, otrzyma w prezencie sweter do ozdobienia. Każdy klient może przynieść na wydarzenie własny sweter, który ozdobi wspólnie z pomocnikami Fabryki. Gośćmi wydarzenia będą ambasador marki Mateusz Gessler, Natalia Siwiec, Ada Fijał oraz inni influencerzy.
Specjalne eventy (w formie warsztatów świątecznych) zaplanowano także w Pasażach Tesco w Warszawie, Szczawnie Zdroju, Jeleniej Górze i Zielonej Górze.
Za spójność kampanii „Pasaż Tesco. Święta Pełne Niespodzianek” odpowiada agencja Platinium Cast. Warsztaty świąteczne zorganizuje agencja Garden of Words. Montaż dekoracji świątecznych i przygotowanie materiałów POS powierzone zostały Agencji Reklamowej CzArt.
Dołącz do dyskusji: "Święta pełne niespodzianek" z Mateuszem Gesslerem w kampanii Pasaży Tesco