Synergic sprzedaje kampanie w modelu programatycznym
Firma reklamy zewnętrznej Synergic wprowadza programatyczny zakup reklamy online. Spółka nawiązała współpracę z platformami w tym się specjalizującymi.
Firma Synergic wystartowała właśnie jako wydawca na platformie Adform i ruszyła ze sprzedażą kampanii w modelu programatycznym. Pierwszą kampanię zrealizowała dla firmy Superbet, sponsora polskiego sportu.
Zautomatyzowany zakup w formie private deal – jest możliwy dla nowego produktu spółki – ekranów na Dworcu Centralnym. W miarę rosnących potrzeb klientów, do sprzedaży programatycznej dołączane będą kolejne ekrany z siec Synergic Digital City Premium.
Firma jest właścicielem sieci nośników DOOH w punktach o wysokim natężeniu ruchu, m.in. w ścisłym centrum Warszawy – na Dworcu Centralnym i jego tunelach, w przejściu podziemnym obok Rotundy, na dworcach i lotniskach. Dla swoich klientów planuje i realizuje kampanie z zakresu różnych mediów out of home. W samej Warszawie do wyłącznej dyspozycji ma ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów. W portfolio ma 10 linii produktowych. Swoje usługi świadczy na skalę ogólnopolską i regionalną.
Dołącz do dyskusji: Synergic sprzedaje kampanie w modelu programatycznym