Synertime wypromuje Runmageddon
Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu - cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody.
Synertime zrealizuje działania z zakresu media relations dla kluczowych wydarzeń Runmageddonu oraz będzie wspierać wizerunkowo firmę w zakresie doradztwa strategicznego i pozycjonowania jej ekspertów.
Za koordynację prac zespołu pracującego na rzecz Runmageddonu odpowiada Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu Synertime.
Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.
Runmageddon to jeden z największych w Europie cyklicznych, ekstremalnych biegów przez przeszkody. W tym roku w Polsce odbywa się 15 imprez w 11 miastach. W 2016 roku we wszystkich startach uczestniczyło ponad 35 tys. osób – w roku 2017 rekord ten uda się znacznie pokonać, gdyż organizatorzy spodziewają się 50 tys. uczestników.
Dołącz do dyskusji: Synertime wypromuje Runmageddon