Sysa, Sosiński i Niewiadomski: z Equinox Polska do White Paper Agency
Działalność rozpoczęła White Paper Agency, założona i kierowana przez Łukasza Sysę, Jarosława Sosińskiego i Bartosza Niewiadomskiego, byłych menedżerów działu interaktywnego Equinox Polska. Udziałowcem nowej agencji jest Cube Group.
White Paper Agency to butikowa agencja strategiczna, oferująca tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w internecie oraz zakup mediów.
Założycielami i szefami White Paper Agency są Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski. Ten pierwszy pełni w firmie funkcję CEO.
W nowej agencji pracuje obecnie pięć osób, a niedługo zostanie zatrudniona szósta. - Taka struktura pozwala nam - Jarkowi, Bartkowi i mnie -na osobiste angażowanie się w prowadzone projekty na każdym ich etapie - od audytu, przez strategię, aż po dobór narzędzi i realizację. Takie podejście ma nas odróżniać od dużych agencji z olbrzymimi strukturami i potężnymi listami klientów do obsłużenia - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Sysa. - Z Jarkiem razem tworzymy strategie i audytujemy aktualną kondycję marek naszych klientów w onlinie, a Bartek czuwa nad prowadzonymi projektami oraz dba o utrzymanie naszej firmy w zdrowej kondycji oraz pilnuje wszystkich aspektów formalnych, których jest przy takim przedsięwzięciu bardzo dużo - dodaje.
White Paper Agency działa operacyjnie od początku listopada. Jej pierwszymi klientami są firma Canpol (producent akcesoriów dla niemowląt) oraz kanały telewizyjne Polsat Food Network i Extreme. Obecnie negocjowane są umowy z kolejnymi klientami.
49 proc. udziałów w White Paper Agency ma Cube Group. - Współpracujemy na różnych płaszczyznach i ma to charakter obustronny. My wnosimy know how związane z prowadzeniem projektów dla branży farmaceutycznej, doświadczenie związane z niestandardami, tworzeniem kreacji oraz budowaniem wizerunku. Cube Group wspiera nas w kwestiach związanych z wykorzystaniem narzędzi z rodziny Google, w którym są niekwestionowanym liderem, a także w zagadnieniach związanych z performance oraz UX - opisuje Łukasz Sysa.
Wszyscy trzej założyciele White Paper Agency pracowali poprzednio w dziale interaktywnym domu mediowego Equinox Polska. Jarosław Sosiński był jego szefem, Łukasz Sysa - dyrektorem strategicznym, a Bartosz Niewiadomski pełnił funkcję interactive media specialist.
Łukasz Sysa pracuje w branży mediowej od 2005 roku. Wcześniej był managerem projektów interaktywnych w Cyfrze+, odpowiadał za planowanie kampanii i tworzenie crossmediowych projektów w ZedDigital, dziale internetowym domu mediowego Zenith Optimedia, oraz zarządzał zespołem kreatywnym w biurze reklamy Wirtualnej Polski.
Jarosław Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, był założycielem i dyrektorem zarządzającym Zed Digital, a potem przez kilka lat kierował działem sprzedaży agencyjnej w GG Network i Grupie Allegro.
Bartosz Niewiadomski wcześniej pracował jako specjalista ds. rozwiązań kreatywnych w biurze reklamy Wirtualnej Polski oraz jako specjalista ds. e-PR w agencji 121 PR.
Dołącz do dyskusji: Sysa, Sosiński i Niewiadomski: z Equinox Polska do White Paper Agency