Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem
Do zespołu agencji social mediowej Fenomem dołączyły dwa nowe teamy kreatywne: Ewa Rostalska i Danuta Kisiała oraz Mateusz Goliński i Kuba Warzecha, a także Paulina Łukijańczyk i Ewelina Wajsiel. Na nowe stanowiska awansowali natomiast w firmie Robert Ziółkowski, Agnieszka Mróz, Aleksandra Garbala i Karolina Mroczek.
Senior art director Ewa Rostalska pracowała wcześniej w McCann Erickson Polska, Change Integrated i One Eleven. Z branżą jest związana od 13 lat. Tworzyła kampanie m.in. dla firm L’Oreal, Nestle, Lufthansa, Polkomtel, Strepsils, PLL LOT, Millennium Bank, Skoda, PZ Cussons, Play, Proama i Google. Ukończyła wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
Junior copywriter Danuta Kisiała w ub.r. wygrała w teamie z Łukaszem Noskiem polski offDrum. Jako copywriter freelancer pracowała przy kampaniach dla nc+, Kruszwicy i Nescafe Dolce Gusto. Ukończyła filozofię i polonistykę, pisze doktorat z reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.
Art director Mateusz Goliński wcześniej pracował w Upside, studio kreatywnym 11 piętro oraz Link PR / Link on creative. W branży reklamowej jest od 5 lat.
Copywriter Kuba Warzecha wcześniej był związany z agencjami Legend Group, Ogilvy Action i Upside. W branży pracuje od 6 lat.
Oba nowe zespoły podlegają dotychczasowym szefom kreacji Adiemu Pietraszkiewiczowi oraz Tymonowi Wodnickiemu. Ponadto ściśle współpracują z Robertem Ziółkowskim, który awansował na stanowisko creative content directora Poprzednio jako producent kreatywny odpowiadał dotychczas za content i obsługę graficzną. Przygotowywał komunikację dla Netii, marek kosmetycznych z portfolio PZ Cussons (głównie Original Source) oraz marek alkoholowych Grant's i Glenfiddich.
Do działu obsługi klienta w Fenomem dołączyła Paulina Łukijańczyk. Objęła funkcję account managera, zajmuje się obsługą przede wszystkim Netii. Wcześniej pracowała w FaceAddicted i Touch&Try, gdzie realizowała projekty dla takich klientów jak Super-Pharm Poland, Malibu, Havana Club, Olmeca, Ballantine’s Brasil, Polska Organizacja Turystyczna i Gothaer TU. Z branżą reklamową jest związana od 5 lat.
Jednocześnie Agnieszka Mróz pozostając na stanowisku account managera, objęła kierownictwo nad zespołem obsługowym zajmującym się m.in. realizacją projektów dla marek Grant's oraz Glenfiddich. W agencji pracuje od ponad dwóch lat, jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Karolina Mroczek z moderatora awansowała na community managera. Obecnie nadzoruje pracę moderatorów i grafików, odpowiada za komunikację marek Grant‘s, Glenfiddich i GO Sport w zespole Agnieszki Mróz. W agencji jest od dwóch lat.
W teamie Agnieszki Mróz funkcję account executive objęła Aleksandra Garbala. Wcześniej jako moderator zajmowała się obsługą marek Wizz Air, Netia i Grant’s Whisky. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Z kolei do działu social media, w ramach rozbudowy kompetencji performance, dołączyła Ewelina Wajsiel. Jako interactive media planner będzie zajmowała się przede wszystkim obsługą kampanii Wizz Air.
Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem, tłumaczy te wzmocnienia i awanse pozyskaniem przez agencję w ostatnim czasie nowych klientów (GO Sport Polska, The Tights, Glenfiddich) i rozszerzeniem współpracy z dotychczasowymi. - Rozwój social media wymaga myślenia strategicznego i kreatywnego łącznie, a wideo powinno stanowić minimum 50 proc. contentu w komunikacji w internecie - stąd taki kierunek rozwoju zespołu i całej agencji - mówi.
Dołącz do dyskusji: Sześć nowych osób i awanse w Fenomem, Robert Ziółkowski creative content directorem