Szósta rocznica obecności „Kukbuka” na rynku, nowa odsłona graficzna magazynu
W kioskach dostępne jest urodzinowe wydanie magazynu „Kukbuk”, które obchodzi szóstą rocznicę działalności. Numer ukazał się w nowej odsłonie graficznej, redakcja przygotowała także nowe rubryki tematyczne.
W nowym „Kukbuku” na czytelników czekają nowości, m.in. saga rodów związanych z kulinariami, wegańska rubryka, zachęcająca do korzystania z kuchni roślinnej czy przepisy na sezonowe potrawy. W nowej rubryce redakcja opowiada także o miłośnikach jedzenia, którzy regularnie organizują wydarzenia związane z kulinariami, a także prezentowane będą inspirujące autorytety: specjalistów, filozofów, artystów, psychologów, którzy opowiedzą o tym, jak systematycznie i konsekwentnie dbać o rozwój duchowy oraz kulinarne techniki, przybliżające gotowanie w prosty i przystępny sposób.
Nowa szata graficzna
Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni podkreśla, że wraz z nowym numerem przygotowano także zmienioną szatę graficzną, która „reprezentuje wytrawny minimalizm”.
- Ręce na okładce są symbolem naszej nowej komunikacji: gotujemy razem i budujemy z czytelnikami wspólną kulturalno-kulinarną społeczność. Jeszcze bardziej wracamy do korzeni, promując wartości rzemieślnicze i domowe przyrządzanie posiłków – pełne miłości, doświadczenia wcześniejszych pokoleń i nostalgii - zaznacza Pawlewska.
Kukbuk to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny, wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media, stronę internetową kukbuk.pl oraz e-sklep.
Oprócz regularnie ukazujących się w ciągu roku sześciu numerów magazynu, redakcja przygotowuje również cztery tematyczne wydania specjalne: „Kukbuk Rodzina”, „Kukbuk Zima”, „Kukbuk Podróże i Dizajn” oraz „Kukbuk Dzieciaki”.
Nakładem wydawnictwa ukazała się także książka – „Sezonówki”, czyli przewodnik po porach roku i smakach. Redakcja jest także organizatorem konkursu „Kukbuk Poleca” dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz właścicieli gospodarstw agroturystycznych przyjaznych naturze.
Nowe wydanie będzie promowane w sieci kin Cinema City (on-screen i off-screen) oraz na kanale Kuchnia+.
Dołącz do dyskusji: Szósta rocznica obecności „Kukbuka” na rynku, nowa odsłona graficzna magazynu