'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano iAnderstil
Pod hasłami "Sztuka tworzenia wnętrz" oraz "Wysoka jakość i solidnewykonanie" reklamują się w internecie marki Artvillano i Anderstil.Jednocześnie ruszyły serwisy internetowe obu brandów.
Startująca właśnie w sieci kampania reklamowa wprowadzającamarki wyposażenia łazienek Artvillano i Anderstilpodkreśla ich wysoką jakość, designerski charakter i atrakcyjneceny. Komunikacja Artvillano pod hasłem "Sztuka tworzenia wnętrz"jest skierowana do osób szukających sprzętu łazienkowego owyszukanym designie, a przekaz promujący Anderstil - do klientówzainteresowanych takimi produktami w nowoczesnym stylu iniewygórowanej cenie.
Jednocześnie uruchomiono serwisy internetowe obu marek. WitrynaArtvillano swoją szatą graficzną nawiązuje do eleganckiejstylistyki i niecodziennych kształtów asortymentu tego brandu, alayout strony Anderstil podkreśla przystępność tych produktów i ichdostosowanie do różnych gustów. W obu serwisach - przygotowanychprzez agencje Nesso i HillBilly - działają opcjebezpośredniego zakupu prezentowanego sprzętu.
Akcja reklamowa w formie double billboardów i mailingów jestprowadzona w serwisach wnętrzarskich i branżowych takich jak:Interia.pl, Deccoria.pl, Urzadzamy.pl, Murator.pl i o2.pl. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencjaHillBilly a zakupem mediów zajął się dom mediowyOMG Digital.
Dołącz do dyskusji: 'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano iAnderstil