Szymon Majewski z coraz niższą widownią
Ósmy sezon programu Szymona Majewskiego miał mniej widzów niż dwie poprzednie serie, niższe były też jego wpływy reklamowe. Show przegrywał zarówno z filmami Polsatu jak i programem Tomasza Lisa. TVN planuje jednak jego kontynuację w jesiennej ramówce.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność ósmej edycji programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 2,6 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,22 proc. w grupie 4+ i 20,34 proc. w 16-49. Widownia była zatem niższa niż wiosną ub.r., gdy program śledziło 3,02 mln osób (udział w 4+ wynosił wtedy 23,21 proc.), lepsze wyniki show osiągał też zeszłej jesieni, bo wówczas jego oglądalność wynosiła 2,84 mln widzów, a udział - 21,50 proc.
W paśmie nadawania "SMS" (poniedziałki 21.30) TVN zajmował tej wiosny trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej radziły sobie TVP 2, która emitując "Kulisy M jak miłość" i show "Tomasz Lis na żywo" z udziałem wynoszącym 23,19 proc. była liderem pasma, oraz Polsat, który nadawał wtedy filmy fabularne w cyklu "Megahit" i miał 22,10 proc. Słabiej od TVN wypadała natomiast TVP 1 (gł. "Teatr Telewizji" i filmy; 8,61 proc.).
Wpływy z reklam emitowanych przy ósmej serii widowiska Szymona Majewskiego wyniosły 15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów), czyli mniej niż ubiegłej wiosny, gdy program przyniósł stacji z reklam 23 mln zł (tamta edycja była jednak o cztery odcinki dłuższa). Jesienią z kolei zarobił jeszcze więcej, bo 26 mln zł.
Kolejna edycja programu "Szymon Majewski Show" pojawi się na antenie TVN jesienią br.
Oglądalność ósmej serii "Szymon Majewski
Show" odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
emisji programu
Profil widowni "SMS"
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski z coraz niższą widownią